Ez idáig leghosszabb, kb. 3 éves szünet után ismét felötlött bennem, hogy talán írni kéne... Lehet, hogy senki nem fogja olvasni, de ennyi kihagyás után ez igazán érthetõ is...

Szóval... Újdonságok az elmúlt évekbõl:

1. Korábbi olvasóimnak feltûnhetett, hogy lecseréltem a bolg címét, ugyanis a város széli kórházból két évvel ezelõtt önszántamból távoztam... Az okokat hosszú lenne ecsetelni, lényeg, hogy azóta sem bántam meg... Nem sokkal késõbb egy igazságügyi orvosi irodában kezdtem el dolgozni, ahol fõleg mûhiba peres ügyekkel foglalkozom (értsd kórlapokat nyálazok reggeltõl estig)... Vagyis foglalkoztam november vegeig, mivel azota itthon vagyok a kis pocaklakómmal, akinek elvileg két napja meg kellett volna születnie, de kicsit lusta a szentem, meg hideg is van, ugyhogy egyelõre elhalasztotta a dolgot.. :)

2.image.jpg....éééés igen!!!! 2012. December 8-án összeházasodtunk Marcoval! Hogy miért december? Ez egy elég hosszú történet... Gyorsan döntöttünk, villámsebességgel szerveztünk két esküvõt két országban, négy nap különbséggel... Küzdöttünk hóval, faggyal, nem induló autóval, részemrõl "különleges csokor" kívánságokkal (próbált már valaki gyöngyvirágot találni decemberben???), de végül egy nagyon emlékezetes nemzetközi bulit sikerült csapni!!! Ha mégegyszer dönthetnék, újra a téli esküvõre szavaznék!!! :D

3. Nászút... Karib tenger, Karàcsony a tengerparton... Mit mondjak még??? Visszamennék.... :)

4. 2013. május 18. Egy átszenvedett nap után (fejfájás, szédülés, hányás) hirtelen felindulásból teszt.... KÉT CSÍK!!! A kis pocaklakó azóta megérett rá, hogy tiszteletét tegye ebben a furcsa világban, de egyelõre nem sok érdeklõdést mutat felé... Persze én sem sietnék, elvégre bent jó meleg van, anya küldi le a jobbnál jobb falatokat, mi kell ennél több?

Íme egy fotó rólunk... :) 

image_1.jpg

...és a hintóról, ami majd hazarepíti a mi kis hercegünket... (Ha végre rászánja magát és elõmerészkedik...) :-D

image_3.jpg

Mára ennyit... Remélhetõleg nem kell 3 évet várni a folytatásra... de ezúttal inkább nem ígérek semmit!!! ;)

Címkék: babavárás gorgonzola eskuvo olaszorszag Élet

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr765789394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása