Nem tudom eldönteni melyik lenne a jó kezdés… Soknak is tűnik ez az egy hét, mert mintha csak tegnap szálltam volna le a repülőről, de ha belegondolok mennyi minden történt azóta, sokkal többnek tűnik!  Internetem még mindig nincs, ha sikerül majd a kórházban felteszem a netre amit itt este a koliban alkotok!

Internet… már az inkább nem írom le mim is tele van.. sajnos a koliban nincs net, és akárkit megkérdeztem eddig hogy hogy lehet aktiválni (elvileg lehet) mindenki nézett nagyokat, és elküldött valakihez, aki szintén nézett nagyot és elküldött ahhoz aki hozzá küldött korábban… na mindegy, szóval senkinek lövése se volt az egészről (de akkor minek írták le a tájékoztatóban???). Szerencsére egy kolléga is itt lakik, ő mondta, hogy ő pendrive-os-mobilos netet használ, javasolt is olyat ami most megéri… Voltam vagy 4-5 boltban 2 nap alatt, de ahol még volt egyáltalán ilyen „pendrive” ott is csak az amelyik 50 Euróval drágább a másiknál, ami mellesleg ugyanazt tudja, csak kevésbé márkás… Szóval még mindig nincs vége köreimnek, de egyszer majdcsak találok valahol!

Egy hét alatt azért számomra is kiderült amit Marco már előrevetített, hogy meglehetősen a világ végén vagyok… A kórház szép és jó meg új meg minden, de ha az embernek nincs kocsija, még egy nagyobb bevásárlás is nehézkes! Van egy bolt a közelben, olyan olcsó de szar kategória, ami mondjuk OK ha kenyeret akarok venni, de pl. ha esetleg kólát inni támadna kedvem akkor csak valami Coooka (vagy hasonló) névre hallgató cola ízű üdítőitalt találnék! Van a közelben egy bevásárlóközpont, de sajna kocsi nélkül kb. egy óra eljutni oda és az egy órából kb. 40 perc séta a villamosig, ami egyébként bevisz Milánó belvárosába, de innen a villamosmegálló kb. 2-3 km! Na jó.. panaszkodok itt nagyon, de azért ennyire nem gáz a helyzet! Hétköznap a kórháztól kb. 15-20 percenként megy közvetlen busz Milánóba, de az sajna nem jár vasárnap, így ma lejártam a lábam a villamosig meg vissza! Mindenesetre nagyon úgy fest, ha összegyűlik egy kis tőkém, az első nagyobb beruházásom egy kocsi lesz!

Az előző alkalommal írtam az üzemorvosról.. a héten át is estem a vizsgálatok nagy részén, nagy örömömre se HBV se HCV nem lakik bennem! J Csináltak Mantoux-t is, ami nem is fájt annyira, mint ahogy gyerekkoromból rémlett!! EKG is megvolt, és nagy meglepetésemre a dokinő megvizsgált, kikérdezte még a családtagjaim minden baját is, vérnyomást mért, sőt itt még egy spirometria is kijár mindenkinek!!! J Még a szemész van vissza, de oda március 20-ra kaptam időpontot…

A munkatársaimmal egyelőre jól kijövök, közvetlenül igazából csak 3 emberrel dolgozom együtt, a nagyfőnökSilvio (itt egymásközt csak „The Bigest"…), az IBD nurse Orsola (aki kicsit sem olyan mind Ursula a Dr. Bubóban! J ))))), és Gionata (vagyis Jónás) aki nemsokára szakvizsgázik majd gasztróból, ezért majd egy fél évre vissza kell mennie Rómába és addig nekem be kellene tanulnom a helyére… A fentieken kívül van egy laboros team, kb. 5-6 fő akik főleg biológusok. Velük elsősorban ebédnél találkoztam… Gionata és most már az én feladatom is elsősorban a klinikai multricentrikus studykkal kapcsolatos dolgok illetve kommunikáció a betegekkel amiben azért Orsolának is elég nagy szerepe van. Heti egy nap van ambuláns rendelés, ami kimondottan csak gyulladásos bélbetegeknek van, és van egy „forródrót" amit a betegek bármikor hívhatnak, ha van valami problémájuk... Sajna ebbe még majd jobban bele kell jönnöm, mert az egy dolog, hogy „élőben" megértem az embereket, de telefonon azért kicsit más… Meg persze engem még nem ismernek a betegek, úgyhogy kevésbé is bíznak meg bennem…

Említettem az ebédet… most fognak sokan utálni… J Itt úgy működik a menza, hogy a dolgozók kapnak egy engedélyt, amivel vehetnek kedvezményes jegyeket (Buoni Pasti) 1,55 Euróért és egy ilyen jegyért 3 fogás jár, ami egy kb. 3-4 féléből kiválasztható „primo” ,egy szintén legalább ennyi féléből választható főfogás és sajt, gyümölcs, vagy édesség desszertnek! Asszem ezt nem nagyon kell tovább ragozni… J

 

Na, jó sokat írtam, remélem nem untátok meg a végére! ;-) Most megyek House-t nézni!!! J )))

Pussz

Címkék: internet rozzano olaszorszàg kòrhàz

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr87961484

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.05.12. 05:24:46

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dodifrånsverige 2009.02.24. 19:41:27

Jujj én vagyok az első! Írjál csak sokat nekünk Hajni, mindig jó olvasni érdekes dolgokat, érdekes helyekről. :)
Képzeld egy ismerősöm egyik haverjával fogok jövő héten kávézni, ő is Milánóból jön.
Na de a lényeg, írj sokat! A nethez meg sok sikert.:)
Puszi dodi
süti beállítások módosítása