Granaflabéta..

 2009.09.06. 23:15

... vagyis grafikus-analfabéta... Rá kellett jönnöm, hogy ez vagyok én, miután órákat küzködtem egy nyamvadt képen, amit a cikkemhez kellett utángyártanom, és enyhén szólva katsztrofálisra sikerült... Az ilyen trükköket miért nem tanítják meg az oskolában a PC használó analfabétáknak???  Na jó, valami minimális, homályos ismereteim vannak, de hogy rajzolgassak szépeket, éééén?????

Na inkább hagyjuk...

Szóval, mint sejtésem szerint már rájöttetek, vége a maratoni 2 hetes nyaralásomnak kis Hazánkban! Egészen pontosan 6 napja tértem vissza.. Gyorsan hamar még megünnepeltük, hogy kedves Párom öregebb lett egy évvel, aztán szerdától ismét belevetettem magam a talján ospedale-nak álcázott taposómalomba. Ja, és persze vártam a hétvégét, hogy végre egy kicsit Marcoval legyek, aki viszont gőzerővel a doktori disszertációját írja, szóval jót olvastam mellette... Pazienza, ahogy itten mondják.. Türelem rózsát terem! Meg remélhetőleg pár napot kettesben decemberben valami szép napos helyen!!! ;-)

Mára ennyit.. megyek megnézem a Harry Pottert végre magyarul is! :-)))

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr601364928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pakodif 2009.11.13. 15:17:59

Szia Hajni, elcsüggedtél novemberre?

Grafikában jó vagyok, ha kell valami, küldd el!

Ha itthon lennél, elmehettél volna a rezidensekkel demonstrálni a fívárosba, ehelyett most az Ospedaléban unatkozol, lám, lám!

Üdv: Pakodi F.
süti beállítások módosítása