E-Learning helyett...

 2009.03.02. 11:25

Nos.. kezdetnek.. itt nem csak ùgy megy àm a belèpès (màrmint a munkàba), hogy hellò megjottem, ès màr belè is hajtja a fejecskèjèt az ember az igàba! Nem kèrem szèpen itt eloszor udvozolnek... 3 napos Welcome Party vagyis Day ami az èn esetemben kicsit csùszott, ugyanis mindig hònap elejèn van, èn meg ugye 16-àn jottem "fuori Welcome Day"..

Szòval... WD.. Kapàsbòl reggel jovok àt az èpuleten, ahol elvileg 9:30-kor kezdodik a program.. nèhànyan màr itt àcsorognak, megkèrdezem ok is ùjak è.. igen, ès ok ùgy tudjàk 8-kor kezdodik a musor... hàt èn azèrt àtmentem a màsik èpuletbe emlèkeztetni "The biggest" fonokomet, hogy èn most 3 napig udvozolve leszek. Visszatèrek, màr van itt pàr szervezo is, akiknek elfelejtettek szòlni rolam (nanà...)! Aztàn kiderult, hogy ma nagyrèszt az uzemorvosi vizsgàlatok vannak, amin èn màr àtestem, ugyhogy az èn penitenciàm màra csak az E-Learning teljesìtèse, amit màr 2 òràja pròbàlok elkezdeni... A problèmàk ott kezdodtek, hogy a programhoz (mint itt Olaszorszàgban minden màshoz) ùn. Codice Fiscale szuksègeltetik, ami nekem hivatalosan mèg nincs, de az interneten bàrki kiokoskodhatja a sajàtjàt a neve, neme, szuletèsi helye ès ideje alapjàn... Nos.. mikor mondtam itt a holgyeknek, hogy nekem ilyenem nincs, rogton kezdotott a sàpìtozàs, hogy akkor felhìvjuk ezt meg azt meg amazt, aztàn megkèrdeztem nem lenne e egyszerubb, ha a neten gyorsan kreàlnèk magamnak egy kòdot... Kb. 2 percig tartott, ennek ellenère mèg mindig itt ulok ès valami oknàl fogva mèg mindig nem tudok belèpni.. A lànyok meg csak telefonàlnak jòèg tudja kinek! Na mindegy, egyszer csak megtudom mi is az az e-learning! :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr6975046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása