Tornata… vagyis visszatértem!

 2009.03.12. 00:11

Kicsit ellustultam az utóbbi egy hétben.. Bár be kell hogy valljam, hogy tennivaló is akadt és sajnos van némi problémám az itteni alvással.. Még mindig fel-felébredek éjszakánként és valahogy nem tudom rendesen kipihenni magam.. Majd idővel… De az tuti, hogy az ágyneműt kicserélem amint lehetőségem lesz rá! Ez az olasz módi nem jön be nekem…

 Szóval eltelt még egy hét! Túl vagyok az „üdvözlő napokon”, hallgathattam sok hülyeséget ráadásul olaszul.. a felét nem értettem, és a végén még tesztet is írattak velünk! Szerencsére az általános szabály itt is (majdnem) mindig érvényes: legtöbbször a leghosszabb válasz a helyes!!! ;-)

Kezdek belerázódni a munkába, csak az időnként adódó nyelvi problémákat kell még leküzdenem..  Az utóbbi napokban délutánonként a pubmedet bújtam, meg is lett az eredménye, átküldtem 1-2 cikket amit érdekesnek találtam The Biggest-nek, aki ezen felbuzdulva rámruházta egy cikk megírását amire felkérte egy folyóirat! Szóval úgy fest lesz egy elsőszerzős cikkem!!! :-)

Hétvégén meglátogattam anyósékat egy ebéd erejéig, amit délután össznépi tévézés követett mivel vasárnap délután az a program megy amit „mammaGreco” ki nem hagyna a világért sem, nevezetesen az „Amici” vagyis Barátok… Egy műsor, ami már évek óta hatalmas siker itt, és lényegében egy tehetségkutató verseny ami egyben művészeti iskola is a résztvevőknek és mivel a nap 24 órájában be vannak kamerázva valóságshow is. Nos kedves anyós függő, láttatok már embert kiabálni a tévével? :-) Szóval én is kikupálódtam „Barátokból” és miközben ezt írom épp őket nézem… Lehet hogy én is függő lettem? :-) Mindenesetre érdekes… más mint a mi Megasztárunk.. Az egész sorozat vagyis iskola 1 évig tart, itt nem csak énekesek, hanem táncosok is játszanak, és 2 „osztály” a kékek és a fehérek küzdenek egymás ellen. Persze folyamatosan fogyatkozó létszámban.  Most épp tánc közben történt egy MTV-be (nem a magyar királyi, hanem a zenés verzióba) illő jelenet, az egyik táncosnő tangó közbe kétszer egymás után játszotta el Janet Jacksont… :-D Az első után megszerelték a ruha pántját, de úgy fest nem voltak túl effektívek! Moooolto Italiano! :-)))  

 Na abbafejezem, mert aludni is kéne valamit… Holnap pakolás, pénteken irány Newcastle!!! :-)

Címkék: tv cikk olaszország tehetségkutató amici

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr54997016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása