Sorry.. megint eltuntem kicsit, de mentsègemre legyen mondva jò okom volt rà.. Nem is egy! Vègre megèrkezett Marco!!! A màsik pedig mint a cìmben is làthatò.. Hètvègère net nèlkul maradtam.. Na jò.. magamnak koszonhetem, ugyanis elfelejtettem feltolteni a kàrtyàm, ìgy nem tudtàk levonni a havidìjat.. :-S Ez van.. majd ma feltoltom! :-)

A szombaton Lago Maggiore-nàl voltunk, csinàltam szèp kèpeket Marco vadiùj Amcsibòl csempèszett hiper-szuper gèpèvel, ha egyszer megkapom oket ìgèrem teszek fel pàrat! :-)

Màr csak pàr nap ès roppenek haza 3 egèsz napra! Addig is mèg lehet, hogy jelentkezem.. de mint tudjàtok, nàlam semmi sem biztos.. ;-)

Pussz pussz

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr741050154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabi-Ko 2009.04.09. 11:27:45

Hello Blogger Hajni!
MOst csináltam magamnak egy ilyen bigyót, amivel hozzá(d) tudok szólni az írásaidhoz. Bevallom, az első jelentkezésedet olvastam el, azóta nem. Scusi! (vagy mi)
Jól vagy? Gondolom már beilleszkedtél, és minden sima. Pláne, hogy Marco is megérkezett!
majd jelentkezem!
Pusszanat
süti beállítások módosítása