Sorry, sorry

 2009.03.25. 01:37

Lustaságom határtalan.. Na jó, kicsit zűrös volt az utóbbi 2 hét! Először 2 nap Newcastle, aztán egy hete kiderült, hogy 2 nap múlva Budapestre megyek! Szóval hétvégén otthon voltam! :-)

De kezdjük az elején.. Newcastle…(aki esetleg nem tudná: EFCCA Youth Group meeting) Közvetlen járat híján Amsterdam – Schipol volt az első állomás. Érdekes helyek ezek a repterek… Az utóbbi 6 év során jó sok reptéren jártam már… Mikor megérkeztem Amszterdamba  nem emlékeztem, milyen is volt, pedig nyáron 5 órát sétálgattam ott fel-alá.. Aztán megérkeztem a „lounge” részlegre - vagyis a központba - és paff.. tudtam hova kell mennem enni, kávézni, pisilni! Mintha egy ismerős, rég nem látott városba térnék vissza! :-) Amszterdamból már Chayimmal, holland vezérünkkel utaztam tovább Newcastle-be, ahol már vártak ránk a reptéren.. Kisebb derültséget okozott, mikor Chayim a jobb oldalon szeretett volna beszállni és Ben közölte vele, hogy max. ha vezetni szeretne… :-D Nekem még mindig a körforgalom az abszolút gyengém Angliában! Megáll bennem az ütő, mikor „rossz irányba” kanyarodunk befele… Odaértünk, vacsi (naná, hogy Fish and chips), majd szokás szerint szombaton egész nap meló… 2 óránk maradt vacsiig, azt Iva-val (csapatunk horvát erőssége, aki civilben atomfizikus.. durva mi?) gyorstalpaló városnézéssel töltöttük. Őrült egy népség lakja ezt a kisvárost! Én télikabátban majd megfagytam, ők ujjatlan ruhában, harisnya nélkül, szandálban járnak bulizni… úgy látszik ott a ruhatár nem ismert fogalom.. vagy túl drága… Ja, és a beöltözősdi is nagyon megy! Nem csak karnevál idején, ott ez egész éves program.. (Pl. láttunk egy csapat iskolás lánynak öltözött csajszit)

Ahogy már írtam, kedden derült ki, hogy főnököm helyett én mehetek Budapestre Investigator’s meetingre (gyógyszercéges hacacáré…) Én akkor örültem igazán, mikor megtudtam, hogy igazából csak szombat reggelig tart, úgyhogy lesz egy egész napom egy villámlátogatásra otthon! :-) Gyors levelezés a céggel, este 10-kor már le meg is volt a repcsijegyem! Szerdán meló után gyors bevásárlás a gyerkőcöknek, pakolás majd csütörtök reggel bepattantunk Gionata Corsájába  (ami kísértetiesen hasonlít Marcoéra..) és irány Malpensa! 11.40 Budapest! :-) Vicces volt az olaszok megjegyzéseit hallgatni a buszban (a többiek nem tudták, hogy magyar vagyok)! A legjobb az volt, mikor megláttak egy vonatot ami szerintem még nálunk is öregnek számít.. a reakció ennyi volt: „Mamma!” :-)))) Aztán megérkeztünk.. a HILTON-ba! Nem aprózzák el ezek a gyógyszercégek.. Bár a Four Season-t is szívesen megnéztem volna belülről! ;-))) Kissé szíven ütött, mikor megláttam, hogy a szoba ára egy éjszakára több, mint ami az otthoni havi fizum.. erről ennyit… A következő megrázkódtatás akkor ért, mikor pénteken közölték hol lesz a vacsi.. Gundel.. Hilton és Gundel két napon belül egy kicsit sok volt! ;-) Bár aztán az utóbbiban kissé csalódnom kellet.. bár a pincérek nagyon ügyesen együtt csináltak mindent, és úgy általában jó volt a körítés, jobb kaját is el tudtam volna képzelni! Még Gundel pali sem volt! :-( Na mindegy.. utána jót söröztünk! :-)

Szombat reggel kissé kábán ébredtem, de azért elértem a 9-es vonatomat és még a reggelimet sem kellett otthagynom! :-) Egy nap otthon, 9 kiló helyett 21, cipekedés (utólag is köszi Katinak és Pityunak, hogy a Pesti BKV-t megúsztam! :-)), vasárnap 21.40: Fizzonasco Pieve di E.le, Residence Humanitas, stanza 2! :-)

Mai kalandom a fodrász volt, de arról jobb ha nem írok! ;-)

 

Pusszancs mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr921023885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása