Megèrkeztem!!! :-)

 2009.02.23. 19:21

 Kisebb (úgy fél napig tartó) bürokratikus tévelygéseket követően sikeresen elfoglaltam újdonsült kis birodalmamat, ami konkrétan egy szobát, előszobát és fürdőt jelent, a konyha közös de szép nagy! J Legnagyobb meglepetésemre a szobához TV is jár, így hosszú tévémentes évek után a végén még rá kell hogy szokjak… (Bár ha olaszul nézek baromságokat nyelvtanulásnak legalább jó! J ) Internetem egyelőre nincs, de majd holnap próbálok intézkedni, hogy legyen.. (Ha ezt olvassátok, akkor valószínűleg már sikerült is! J )

Meló… nos abból eddig nem sokat láttam, mivel a mai nap papírok töltögetésével telt… és még nincs vége!!! Holnap mennem kell köpenyt próbálni (!!!) meg üzemorvosi vizsgálatOKra! A többes számot azért emeltem ki, mert nem egy „vizsgálat", mint nálunk, hanem vérvétel, ált. vizsgálat, elvileg Mantoux próba (bár a BCG oltás itt kicsit bezavar, mivel az olaszok már több mint 30 éve megszüntették…), szemész és EKG… még leírni is sok volt! Kiváncsi leszek…

Nnna most megyek aludni, mert hosszú volt a nap, és holnap már tényleg lesz meló is! J

Pussz pussz!

Címkék: munka rozzano olaszorszàg kòrhàz

A bejegyzés trackback címe:

https://ninainitalia.blog.hu/api/trackback/id/tr32961458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása